hkucuk

İYTE Anahtar Eğitiminleri

April 18, 2012 • ☕️ 1 dk okuma • 🏷 eğitim, genel


Geçtiğimiz hafta sonu İYTE (İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü) de Toplum Gönüllüleri Vakfı anahtar eğitimlerini gerçekleştirdik. Mavi(Sivil Toplum, STK, Gönüllülük), Kırmızı (Proje Yönetimi), Yeşil(Ekip Çalışması, Etkili İletişim) anahtar eğitimlerini eğitmen arkadaşım Hasan ALTUNOK ile birlikte gerçekleştirdik. Bir de bu eğitimlerden önce Sarı Anahtar - Tog oryantasyonu vardı. İYTE Saha Sorumlusu Cihan’ın başka bir eğitime gitmesinden ötürü oryantasyonu da ben gerçekleştirdim. Süper, tog, sivil toplum, gençlik, enerji dolu bir hafta sonu oldu.

Eğitimlere ve oryantasyona ortalama 22 - 24 kişi katıldı. Zaten var olan ekip, eğitimlere katılan arkadaşlar ile daha da genişledi. Eğitimler sırasında gerek uygulamalarımız da gerekse canlandırıcılar da bir gençlik topluluğunda olmanın ne demek olduğunu gösterircesine canlı, enerjik, verimli zamanlar geçirdik. Bundan sonraki süreçte orada kaynaşan ekibin güzel işler çıkarması en büyük dileklerimden bir tanesi. Ki bunu yapabileceklerini gösterdiler hem bizlere hem birbirlerine :)

İYTE kampüsü benim hoşuma gitti. Çok eleştiri vardı ama ben beğendim :) Gayet geniş, havadar, doğal bir yer. Fakat kampüs de bu kadar çok köpeğin olması biraz ürkütücü :P Havadar demişken, Hasan kardeşim eğitimin birinci gününde bende dönüşünde hasta olduk. Biraz fazla havadardı anlayacağınız :D

Cumartesi akşamı gittiğimiz mekan (Calipso), kır evi tadındaki kafe, kyk zamalarımı hatırlamamı sağlayan kyk yemekhanesi, iyte kütüphanesine girmek için çektiklerimiz :P her şey yorgunluğuna rağmen güzeldi, verimliydi.

Son olarak cumartesi gecesi bizi evinde misafir eden Egem’e, eğitime katılan tüm gönüllülere teşekkür ederim.